OBCHODNÍ PODMÍNKY

 


OBJEDNÁVKA JE NÁVRHEM KUPNÍ SMLOUVY

Kupní smlouva vzniká v okamžiku potvrzení objednávky (domluvení a potvrzení termínu) prodávajícím.

Platba za terapii:

Platba je možná hotově na místě, QR kódem, dopředu převodem na účet nebo přes rezervační systém. Platební informace jsou s klientem domluveny při objednávání na terapii. 

Splatnost

Standardní splatnost za terapii je 14 dní od vyplnění webového dotazníku, na místě nebo dle podmínek v rezervačním systému.

STORNO PODMÍNKY

Akceptovány jsou pouze 24 hodin předem formou sms zprávy. E-mailem ani prostřednictví hovoru nejsou akceptovány. POZOR! Rušení pondělních termínů nejpozději však v pátek do 17 hodin.

Pokud dojde ke zrušení později, bude vám účtován poplatek ve výši terapie, z důvodu pokrytí nákladů.

V případě neomluvení terapie, již není možné se objednat na další terapii.

Účinnost storna nastává až po potvrzení storna ze strany provozovatele, učiněné stejnou formou jako bylo učiněno storno ze strany klienta.